Pagina's

donderdag 30 maart 2017

bloghop Dutch Doobadoo

De nieuwe collectie is al weer in de winkels te vinden. En oh wat is die weer gaaf deze keer. Kijk maar eens!

 foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.
  
We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien.
En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 30 maart t/m 1 april 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
  • Als je goed gaat kom je nu van het blog van Hanny. Na mijn blog ga je door naar Carla


Ik heb voor jullie een voorbeeld kaartje gemaakt met een nieuwe Foldcart mal 470.713.625


Voor mijn kaart heb ik het mooie papier van Maja Design gebruikt



Eerst heb ik de mal overgetekend op cardstok en daarna op design papier



Het papier is zo mooi van zichzelf. Als je wat bloemetjes toevoegd heb je al snel een mooi geheel.





Veel plezier met het hoppen!

liefs Anke

30 opmerkingen:

Thera Rolleman zei

Wat een mooie super romantische kaart. En ik ben er altijd heel blij mee dat je de kaart ook plat kunt maken om hem zo op te kunnen sturen. Super

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooie kaart en de kleurtjes zijn prachtig. Groetjes Betha

Diny zei

Dit is ook heel erg LEUK Anke.
Wat heb je prachtige kleurtjes gebruikt....het ziet er erg mooi uit moet ik zeggen!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Schitterend voorbeeld met de foldcard Anke!
Heel mooi romantisch sfeertje!
Groetjes van Gerie

Lia zei

Oh Anke wat geweldig mooi is dit, prachtig,

groetjes Lia
PS: lang geleden he?

Berit Håkonsen zei

Wow....a beautiful card :)

Bea zei

Prachtige kaart Anke, mooie fold-card....

groetjes Bea.

Jolanda's Hobby Kaarten Studio zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jolanda's Hobby Kaarten Studio zei

Wat een super leuk modelletje Anke. En ook de zachte kleurtje helemaal mijn stijl. Super leuk.
Groetjes Jolanda

roelie zei

ik vond dit ook en super leuk model en je hebt er een mooie vintage kaart van gemaakt mooi papier en randjes plaatje etc echt mooi geworden zo

gr roelie

Rosina zei

Heel mooi deze creatie Anke wat een prachtig modelletje is dit
zo liefook in deze roze kleurtjes en prachtige plaatjes, stansjes en bloemetjes erop...Een SCHITTEREND geheel is het geworden!!!

groetjes Rosina

marian zei

Deze mal vind ik helemaal geweldig. Erg leuk model en je hebt er met die zachte lieve bloemetjes een schattig geheel van gemaakt.
Naar de volgende hop, wat komt er nu te voorschijn.?
Groetjes van Marian.

Margreet zei

wat een super mooie kaartje en prachtige kleuren.
Hop naar de volgende.
Groetjes Margreet

lonneke zei

Wat een mooie , lieve en stijlvolle kaart heb je gemaakt met de nieuwe vorm.
Liefs Lonneke

Made by Nicolette zei

Mooie vorm, heel romantisch kaartje.

Groetjes Nicolette

Ellen zei

Dat vind ik nou leuk dat je deze mal gebruikt. Ik heb 'm al eens voorbij zien komen en kon me even niet bedenken hoe ik het geheel zou opleuken. Jouw creatie vind ik prachtig! Dank je voor de inspiratie...

groetjes, Ellen

Ingrid@64 zei

Prachtig gemaakt had deze niet 123 gekocht maar nu ik het zo zie ....ik ben om.

Gr Ingrid

Joke zei

Wat een prachtig romantisch geheel heb jij ervan gemaakt. Heel mooi, ik ben benieuwd of deze mal ook goed blijft staan want je zou denken dat dit snel gaat omvallen en dat zou jammer zijn.
groetjes Joke

Ria van Veldhuizen zei

Wat een mooi model! Je moet wel uitkijken dat je hem niet te zwaar maakt. Toch mooi gemaakt!

NDerksen zei

Mooie romantische kaart! Leuk met de roosjes er op!

Marly zei

Leuke kaart geworden Anke. Ik wist eerst niet wat ik met dit model mal aan moest , maar met dit Maja papier komt die toch wel erg mooi uit!

Valerija zei

What a beautiful and romantic card. I love it!

Hetty zei

Mooie kaart heb je gemaakt,
wat komt het romantische papier mooi tot zijn recht bij dit model.
Dan is er niet veel meer nodig aan details.
Groetjes Hetty

Elfje zei

Wat een geweldige kaart !!! Zo mooi !!!
Een hele leuke vorm en materialen.
Heel knap !!
Groetjes,
Elfje

Petra L zei

Wat een schitterend geheel. Mooi DP keuze bij deze kaart.

Lieve groet, Petra

vintagebyina zei

Prachtige kaart met super mooi papier. Het papier van Maja blijft een feest om mee te werken,zo mooi. Jouw creatie is schitterend!
Groetjes Ina.

Crea Ankie zei

Waanzinnig mooi Anke!
Ga je volgen.

Marieke zei

Oh heerlijk vintage lekker romantisch! Super mooi gedaan, ook deze mal zit bij mijn favoriete ;) Welke niet zou je bijna zeggen, hihi. Super inspiratie!

Groet,
Marieke

Angelique zei

Dit is een heel mooi model en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt, wat een prachtig papier.
groetjes Angelique

Suzan zei

Prachtig gemaakt Anke! Prachtig vintage afbeelding!
Groetjes Suzan

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief