Pagina's

maandag 2 oktober 2017

Season's Greetings

hallo blogvrienden,

Deze keer laat ik jullie een kaartje gemaakt met de nieuwe tag van DutchDoobadoo.

Ik heb de mal eerst uitgetekend op donker blauw linnenkarton en daarna een maatje kleiner op Schut papier.

Toen heb ik eerst met de structure pasta transparant (870.000.001) bovenaan wat blaadjes gemaakt met een mask van DutchDoobadoo (multistencil Christmas 470.715.810) wat hulstblaadjes gemaakt. Deze blaadjes blijven dan na het maken van de achtergrond wit.


Daarna heb ik onderaan met versamark de stempel van de huisjes gezet en met witte embospoeder van Tonic Studios bewerkt,
De leuke stempel is van WildRose.


Toen heb ik met de nieuwe landscapestencils (470.715.115) van DutchDoobadoo de bergen gemaakt met distress inkt.
En daarna de rest van de tag ook bewerkt met distress inkt.


De hertjes en lantaarn zijn stansjes van CraftEmotions.
De ijskristalletjes zijn stansjes van StudioLight.

Dan bovenaan nog een mooie strik met daaronder de leuke nieuwe blaadjes van DutchDoobadoo. (479.002.013)

Deze tag is te zien zaterdag 7 oktober a.s. bij Hobby Centrum Leenen in Asten waar ik zaterdag ben voor een Demo met de DutchDoobadoo spullen van 10.00 tot 16.00 uur. 
Zie ik je dan?

liefs Anke


Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief