Pagina's

maandag 12 februari 2018

Gefeliciteerd

hallo blogvrienden,

Dit leuke hartendoosje heb ik gemaakt met een nieuwe mal van DutchDoobadoo 470.713. 044.

Eerst heb ik de mal getekend op zwart craftpapier van CraftEmotions

Daarna heb ik zwart kraftpapier in een mal van Sizzix (texture fades 115666/23910)
gedaan en door de machine gedraaid. Toen met mijn vingers ingesmeerd met Coosa Crafts gilding wax kleur gold.
Wat een super leuk effect krijg je dan.



De grote vlinder (mal 115633/0353) heb ik ook gestansd uit zwart kraftpapier en bewerkt met de gilding wax van Coosa Crafts.


Tenslotte nog een tekst gestempeld met versamark en gouden embospoeder. De stempel is van Coosa Crafts (gefeliciteerd A6)
Als laatste dit daarna ook weer bewerkt met de gilding wax.

liefs Anke

 

Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief