Pagina's

donderdag 29 maart 2018

bloghop

hallo blogvrienden,

Het is weer tijd voor een nieuwe serie Dutch Doobadoo. Zijn jullie er klaar voor?

foto van Jolanda Bergmans.
foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 29 maart t/m 31 maart 2018 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Mijn creatie is met de nieuwe mal 470.713.665 Card Art trapjes.


Eerst heb ik de mal overgetekend op wit cardstok en uitgeknipt. De dwarsstreepjes het ik ingesneden.
Daarna in de lengte de rillijnen erop gezet en de kaart gevouwen.


Het prachtige papier komt van Doeading. Ik had het al gezien op de beurs in Duitsland en was er verliefd op.


De randmal aan beide kanten is van Marianne Design.
De rondjes heb ik gestansd met een mal van Crealies.

 De mooie vlinder is een mal van Craftemotions.

Hierna mag je naar het blog van Tineke

    


Heel veel plezier bij het hoppen!


31 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

hoi,

Toffe kaart en da papier wauw!!! mooi.

grtjs
Claudia

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Mooi in deze kleuren. De randmal maakt het helemaal af.
Groetjes Hetty

sylvia zei

Erg leuke kaart geworden.
Groetjes sylvia koning

Valerija zei

Beautiful card. Love the design and all the details.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart en geweldig leuke mal weer! Groetjes Betha

Marga's place zei

Prachtige kaart. Lijkt me best wel moeilijk te maken.
Ik ga het toch een keer proberen.

Sylvia kaarten en zo. zei

Leuke kaart Anke,vooral zwart met rose gecombineerd. Groeten van Sylvia.

hellendegraaf@gmail.com zei

Hele mooie kleuren heel gezellig

Bea zei

Toppie creatie met dit mooie stencil Anke. prachtige kleuren...

groetjes Bea.

Saskia Mulder zei

Heel erg mooi. Ik hou van die zachte kleuren

marja zei

Wat een prachtig kaartje!
Het model vind ik geweldig!

Jolanda's Blog zei

Super, die kaart. Die combinatie met dat papier in roze en zwart!!!! Helemaaal geweldig!
liefs Jolanda

Unknown zei

Heel mooi gedaan

Diana zei

De kleuren combinatie is geweldig mooi en dat ook zo in deze mal!
Heel erg mooi!
Het zwarte maakt het net wat sjieker vind ik

Keep on craftin'
xo
Diana

Anoniem zei

Prachtige kaart!
Gr. Margriet

Greta M. zei

Handige mal. Ben nu telkens aan het uitmeten en zo hoeft dat neit meer. Prachtige uitwerking met schitterend papier.

Crea Ankie zei

Heel mooi Anke !!

karien zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt
Groetjes Karien

Unknown zei

Heel mooi

Chantal Boeren zei

Prachtig!! Super mooi papier😍
Creatieve groetjes van Chantal

karin zei

Verrassend leuk deze combinatie van pastelkleuren met zwart, erg mooi geworden.

Wiebine zei

Een mooie kaart zeg, leuke dat hij zo kan blijven staan.

Miriam's creablog zei

helemaal tof dit model van DDBD en je kaart is prachtig. Lange tijd geleden zelf ook gemaakt, maar nu met een kant en klare mal wel makkelijker. Gr, Miriam

Unknown zei

BEn dol op dit soort trapjes kaarten maar altijd zo'n werk om het uit te meten. Super handig dus zo'n sjabloon. En prachtige uitwerking

marian zei

Van deze prachtige mal heb je ook een schitterende kaart gemaakt. Alweer een leuk idee.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

schitterend modelletje, prachtig 'aangekleed', vind ik altijd moeilijk bij dergelijke kaarten!
groetjes
Nancy

Unknown zei

Mooie kleuren

Crealientje zei

Ben gek op de mallen van Ddbd!
Deze kaart is mooi met prachtig details.
Ga deze mal op mijn verlanglijstje zetten, samen met een paar andere😉.
Fijne Pasen,lieve groetjes Crealientje.

Hobby Hoogland zei


wat een mooie kaart en wat een leuk patroon,ga ik vast aanschaffen.
fijne paasdagen . Marjan.

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke kaart, mooie kleurencombi.

Groetjes,
Patricia

Wijnanda zei

Mooie kleurencombinaties met een erg mooi model!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief